RetailTrends.nl richt zich op voor de retail relevante achtergronden met onder meer tips, video's, fotoreportages, columns, expertartikelen en whitepapers. RetailNews zet de vijf meest gelezen artikelen van afgelopen week op een rij.
Vijf vragen aan Balr-ceo Juul Manders
Met bekende voetballers als aandeelhouder én uithangbord is Balr in no time uitgegroeid tot een miljoenenmerk. Influencers zorgen dat steeds meer jongeren het logo dragen. Topman Juul Manders, spreker op Fans Love Brands: “Ons doel is om een top twintig global brand te zijn.”
Dit merkt Action van de coronacrisis
Meer omzet, een hogere brutobedrijfswinst, nieuwe winkels. Action groeit door. Wat merkt de koopjesketen nou precies van de coronacrisis? En wat valt verder op in de cijfers die de Britse eigenaar 3i presenteerde?
Het Nederlandse Rolfstone versus de grote jongens
Draadloze oordopjes zijn tijdens de coronacrisis nog populairder geworden dan ze al waren. En daar plukt het Nederlandse bedrijf Rolfstone de vruchten van. Medeoprichter Joris Beerepoot over de strijd met de grote jongens.
Podcast: Retaillessen van Henk Smit (Kees Smit Tuinmeubelen)
In 2011 nam Henk Smit op 27-jarige leeftijd het bedrijf van zijn vader Kees over. We spreken uitgebreid over hun samenwerking en het overnametraject. Ook neemt Henk ons mee in zijn persoonlijke ontwikkelingsproces en de rol van zijn coaches, die hij met een knipoog Henk’s Angels noemt.
Dstrezzed en de kansen in de coronacrisis
De coronacrisis biedt ook kansen, ziet Dstrezzed. Het Nederlandse mannenmodemerk opent juist nu nieuwe winkels. Een gesprek met brandmanager Kay Zwijsen.
Reacties 0