H&M Group lanceert duurzaam platform Itsapark

H&M Group heeft in Duitsland een nieuw online multibrandplatform gelanceerd: Itsapark. Het nieuwe platform binnen de H&M Group richt zich op mensen en merken die zich bezighouden met een circulaire levensstijl.

Het assortiment op het platform zal bestaan uit beauty, kleding, wellness, vintage en interieur. Spullen kunnen zowel gehuurd als gekocht worden. De in Berlijn gevestigde onderneming heeft naar eigen zeggen een bestemming gecreëerd voor vrouwen die op zoek zijn naar meer vibes, minder regels, meer stijl, minders trends, meer houdbaarheid en minder verspilling. 

“De uitdrukking ‘Ja, dat telt’ is Itsapark’s manier om te vieren hoe betere keuzes ons allemaal vooruit helpen. Elke product laat namelijk een voetafdruk achter en elke betere keuze maakt een verschil”, aldus Samuel Fernström, algemeen directeur Itsapark.

Itsapark laat in een reactie aan RetailTrends weten eerst te willen kijken hoe het platform zal aanslaan in Duitslands, alvorens te zullen uitwijken naar andere landen zoals Nederland. “We zijn Itsapark begonnen met een beta-versie en zijn op basis van feedback van ons publiek verder gaan ontwikkelen. Die manier van werken blijven we hanteren. We ontwikkelen Itsapark dus samen met ons publiek. Momenteel vanuit Duitslands – onze thuisbasis – en daarna kijken we pas of we ook de grens overgaan.” 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!