Scheermesjesaanbieder Boldking krijgt de hoogste beoordeling van abonnees: een 8,8. Gemiddeld geven Nederlanders hun abonnement op een fysiek product een 8,1.
Dit blijkt uit Product Abonnementen, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 3500 Nederlanders. Na Boldking worden Pearle (8,6) en On that ass (8,5) het beste beoordeeld. Ook Bloomon (8,3), HP Instant Ink (8,3), Flinndal (8,2) en HelloFresh (8,1) krijgen een hoge beoordeling van abonnees.
Ondanks hun hoge rapportcijfers is er op het gebied van naamsbekendheid nog wat werk aan de winkel voor Boldking. 64 procent van de Nederlanders kan spontaan één of meerdere aanbieders van product abonnementen benoemen. HelloFresh is met 36 procent veruit de bekendste aanbieder. Boldking (9 procent), On that ass (6 procent), Bloomon (6 procent) en Marley Spoon (4 procent) complementeren de top 5, maar hebben wel een aanzienlijk lagere spontane naamsbekendheid.
Reacties 0