Nespresso: nieuwe Google Voice Assistant-functies

Nespresso: nieuwe Google Voice Assistant-functies

Koffiecups van Nespresso zijn nu te bestellen via de Google Voice Assistant. Nespresso zegt het eerste koffiemerk in Nederland te zijn die dit mogelijk maakt. 

Nespresso werkt al met Google Voice Assistant samen sinds 2019. Recent zijn de mogelijkheden van deze samenwerking uitgebreid. Naast het bestellen van koffie, kun je ook handsfree en screenfree eerdere koffiebestellingen herhalen. Daarnaast is het nu mogelijk om de track & trace-code van de bestelling te achterhalen. 

Eerder kon Google Voice Assistant de Nespresso-klant alleen helpen bij het kiezen van koffie en wat vertellen over de herkomst ervan. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!