Albert Heijn komt met speciaal abonnement

Albert Heijn introduceert een zogeheten 'omnichannel-abonnement'. Onder de naam Mijn Albert Heijn Premium kunnen klanten voor een vast bedrag per jaar profiteren van diverse voordelen. 

Voor twaalf euro per jaar krijgen abonnees onder meer tien procent korting op biologische producten en ontvangen ze dubbele spaar- en koopzegels en Mijn AH Miles. Daarnaast hebben abonnees tien in plaats van vijf persoonlijke Bonus Box-aanbiedingen en tien procent korting op de Albert Heijn-bezorgbundel. Ook levert het abonnement vijftig procent korting op het membership van Gall & Gall en Select van bol.com. 

Mijn Albert Heijn Premium wordt deze week gelanceerd. Vorige week maakte concurrent Jumbo nog bekend een pilot te draaien met een bezorgabonnement. 

 

Reacties 2


B C 25 okt, 15:06

(Paid) Membership is the new loyalty en dus beter dan de klantenpas, hiervoor moet je wel waar voor geld leveren (content, kortingen,events etc) Iets wat Amazon met Prime al langer doet.


M E 25 okt, 18:44

Is dit maatschappelijk verantwoord? Is het de bedoeling dat wij voor primaire levensbehoeften een abonnement afsluiten?

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!