Fest verwacht dit jaar omzet van acht miljoen euro

Fest verwacht dit jaar op een omzet van acht miljoen euro uit te komen. Vorig jaar kwam de omzet van het interieurmerk uit op vier miljoen euro en in 2019 was dit drieënhalf miljoen. Dat vertelt oprichter en creative director Femke Furnée in een interview met RetailTrends. 

De forse stijging heeft het merk te danken aan de coronacrisis, vertelt Furnée. “Voor ons is corona een 'blessing in disguise' geweest. Dat gekke virus heeft iedereen in hun huis gedreven waardoor de focus van buiten naar binnen ging. Daar hebben wij baat bij gehad en zijn daarom vorig jaar enorm gegroeid.”

Momenteel zit het interieurmerk op een omzet van zes miljoen. Furnée: “Ons laatste kwartaal is altijd het sterkste. Mensen gaan dan natuurlijk naar binnen en hun huis weer inrichten.”

Lees hier het hele interview met Femke Furnée.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!