Mall of the Netherlands voegt 25 merken toe

Westfield Mall of the Netherlands heeft de laatste maanden nog eens 25 merken toegevoegd. Het gaat onder meer om Hollister, Gilly Hicks, Tommy Hilfiger en Calvin Klein.

Andere nieuwkomers zijn onder meer Sidestep Krakatau, Soulsistah Kids, Auping, Miele en Moooi. Op het gebied van horeca kwamen The Avocado Show, Mood Streetfood en Cheats erbij.

Sinds de opening op 18 maart trok het winkelcentrum in Leidschendam ruim acht miljoen bezoekers. "Boven verwachting", zegt director operations Teun Koek van eigenaar Unibail-Rodamco Westfield. Uiteindelijk hoopt hij op twaalf tot veertien miljoen bezoekers per jaar, zei hij eerder tegen RetailTrends.

Reacties 12


G Van den Broek 10 nov, 11:05

Kan je daar makkelijk komen met de auto?


C.G.M. Arkesteijn 10 nov, 12:08

Teun Koek is duidelijk, inmiddels 8.000.000 bezoekers en dat is mooi! Maar hoe is het omzettechnisch gesteld met de Retail in dit winkelparadijs? Dit is namelijk belangrijk en gaat boven alles, toch?


K. Korbee 10 nov, 13:00

@vr Broek: met de auto? Alsjeblieft niet, chaos! Prima bereikbaar met ov


B C 10 nov, 13:13

@Arkesteijn, Laat dat nou net de vraag zijn waar ze geen enkel antwoord op zullen geven. Werk(te) met aantal van de aanwezige merken en die vinden het tot nu nog teleurstellend kan ik je melden en dat zijn zeker niet de minste merken kan ik je melden.


Oscar G 10 nov, 15:56

Ik woon er in de buurt, kom er af en toe, het is er vaak erg druk. Maar het valt op dat je nou niet bepaald veel mensen met volle tassen ziet


Marijke Brouwer 11 nov, 06:49

Ik ben er geweest in de corona tijd , arbeiders waren nog wat bezig , maar het was open . Ik was met 7 mensen de enige op het parkeerterrein


Margriet R 11 nov, 07:41

Het is er veel te druk,te duur, te kolossaal, en veel minder leuke winkels dan in het voormalige Leidsenhage. Ik kom er alleen als ik in een bepaalde winkel moet zijn .


Fs meyear Meyear 11 nov, 07:50

There are lot of parking places
I feel specialy nothing there are some shops its only for rich people
You can enjoy the Day with your family


A.B.C. Wiegel 11 nov, 09:57

Ik ben dan zelf wel benieuwd.
Welke winkels er gemist worden. En waarom er voornamelijk voor het hoge segment is gekozen. Waar zijn winkels als Zeeman en bijvoorbeeld een Primark dit had voor een veel breder en groter bezoekers aantal kunnen zorgen.


An Janssen 11 nov, 10:30

Het is voor Nederlandse begrippen het mooiste en grootste winkel centrum wat we hebben de aankleding is mooi maar vóór mensen buiten Nederland zeker voor Amerikanen of mensen uit Aziatische landen is het een lachertje .
Ik vond zelf ook het winkel aanbod erg tegen vallen neem bijvoorbeeld Victoria secret zit zover ik weet alleen een winkeltje op Schiphol dus als er dan een nieuwe winkel bij komt in dit geval dus in the mall of the Netherlands verwacht je er wat van maar de winkel is klein en heeft weinig assortiment gemiste kans.
En ik vind zelf ook een jumbo en een Albert Heijn niet passen in z’n soort winkel centrum. Maakt het een beetje klungelig.


B C 11 nov, 11:13

Uit nieuwsgierigheid komen consumenten kijken, maar met gratis parkeren (nu nog wel maar straks ook niet meer, je ziet nl al voorzieningen die aangeven dat dit zo omgezet kan worden), overdekt en wat ze noemen vernieuwende winkel concepten(nieuw interieur en een enkele touchscreen, maar wel nog zelfde handel en service ) ga je het echt niet meer redden. Het is niet “te duur” want de winkels/merken liggen nl in bijna iedere stad maar de perceptie wordt wel gewekt. Wat ik bijdeze “ Het hudsonbay effect” noem.


Chris Jansen 11 nov, 16:34

Wij vinden het helemaal top erg mooie winkelcentrum en super makkelijk gratis parkeren en daarna door na het strand lekker uitwaaien

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!