Beter Bed introduceert nieuw winkelconcept

Beter Bed introduceert nieuw winkelconcept

Beter Bed heeft zijn eerste Slaap Experience geopend. Deze winkelformule is een voorbeeld voor de Beter Bed-winkel van de toekomst. De primeur is voor Groningen, waar de winkel te vinden is aan het Sontplein. 

Het nieuwe winkelconcept is gebaseerd op twee sferen: dag en nacht. Klanten kunnen daarmee de complete slaapomgeving ervaren. ID-technologie, die met sensoren het lichaam opmeet, zorgt daarnaast voor een gepersonaliseerd slaapadvies. 

"Het gebruik van data en metingen levert een objectief en op maat gesneden advies op over het matras of het kussen dat bij je past", legt ceo John Kruijssen uit. In de toekomst wil Beter Bed het mogelijk maken dat klanten ook thuis de metingen kunnen doen om zo hun ideale slaapoplossing te ontdekken. 

Ook kunnen klanten in de Slaap Experience advies inwinnen door de Beter Bed-scan, verzorgd door chatbot Bo. Bo brengt de slaapbehoeften van de consument in kaart en geeft persoonlijk advies. De antwoorden en gesprekken die de chatbot voert met de klant, kunnen door het personeel worden gebruikt voor het opbouwen van klantrelaties. Bij de kussenwand geeft videocontent de klant alle benodigde informatie om een selectie voor het proefliggen te maken. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!