'Keurslager biedt beste klantervaring'

'Keurslager biedt beste klantervaring'

De Keurslager biedt de beste klantervaring. Dat blijkt uit een onderzoek van KPMG, waaraan ruim vijfduizend Nederlanders meededen.

Het slagersnetwerk wordt onder meer geprezen om de persoonlijke benadering en betrouwbaarheid. Net als de Echte Bakker, Specsavers, de Bijenkorf en Starbucks is de Keurslager een nieuwkomer in de top tien. "Gedurende de coronapandemie zijn deze merken in staat gebleken hun warme contacten met klanten op peil te houden."

Picnic (plaats twaalf) troeft de traditionele supermarkten Jumbo (27) en Albert Heijn (31) af. Domino's (40) en Wibra (52) maakten de grootste sprong op de ranglijst. Het gemiddelde rapportcijfer was 7,32, ietsje lager dan vorig jaar.

 

Reacties 3


Dennis van Asch 10 dec, 11:19

Waardering voor echt vakmanschap, vriendelijk personeel en kwaliteit. Geeft zonder meer aan dat er ruimte is voor specialisten in het retail landschap.


Ruben T 10 dec, 15:09

Ironisch dat bij de gerelateerde artikelen 'De Keurslager is grootste Liegebeest 2021' staat.


Maarten DeWolf 10 dec, 17:35

Wie zou er op de Bijenkorf stemmen? Je mag daar blij zijn als iemand je wil helpen (op de kledingafdeling)

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!