Duurzaamheid. Zo'n beetje elk merk en elke retailer lijkt het belangrijk te vinden. In interviews en jaarverslagen wordt er graag op gewezen. Maar hoe kun je tegelijkertijd groeien - liefst met double digits - én duurzamer worden? The Business of Fashion Show ging te rade bij luxeconcern Kering, waar onder meer Gucci, Saint Laurent en Balenciaga onder vallen.
Duurzaamheid. Zo'n beetje elk merk en elke retailer lijkt het belangrijk te vinden. In interviews en jaarverslagen wordt er graag op gewezen. Maar hoe kun je tegelijkertijd groeien - liefst met double digits - én duurzamer worden? The Business of Fashion Show ging te rade bij luxeconcern Kering, waar onder meer Gucci, Saint Laurent en Balenciaga onder vallen.
Verder lezen?
Maak een gratis account en krijg;
✅ toegang tot al het retailnieuws;
✅ de nieuwsbrieven van RetailTrends;
✅ de mogelijkheid om te reageren op artikelen.
Wil je geen account, maar wel dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste nieuws en de opkomende trends in de retailmarkt? Schrijf je dan hier in op onze gratis nieuwsbrieven.
Log in met LinkedIn