Broodzaak lanceert koffie to go-abonnement

Broodzaak lanceert koffie to go-abonnement

HMSHost Nederland lanceert het ‘Koppie Koppie koffie abonnement’: het naar eigen zeggen eerste koffie to go-abonnement van Nederland. Het idee is overgewaaid uit het Verenigd Koninkrijk. 

Bij HMSHost-merk Broodzaak kunnen reizigers vanaf deze week een koffie to-go abonnement afsluiten. Voor twintig euro per maand kunnen ze tot vijf koppen koffie per dag afhalen bij een van de achttien locaties in Nederland. In lijn met duurzaamheid biedt Broodzaak de mogelijkheid om eigen herbruikbare bekers te gebruiken. 

HMSHost Nederland verklaart dat het concept zo’n twee jaar een succes is in het Verenigd Koninkrijk. In Nederland ziet het bedrijf voldoende kansen: tachtig procent van de Nederlanders drinkt dagelijks een kop koffie; wekelijks wordt er ruim 400 duizend koffies verkocht op NS-treinstations.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!