Bol.com zet dit jaar extra in op fashion en gaat een samenwerking aan met modestyliste Lonneke Nooteboom. In de rol van ‘chef mode’ klanten voorziet ze klanten van advies en inspiratie.
Met de samenwerking zegt bol.com volgende stappen te zetten met als doel uit te groeien tot een volwaardig modeplatform. Zo timmert de retailer hard aan de weg om het assortiment op het gebied van mode uit te breiden en zegt het een grote diversiteit aan merken aan te bieden. Samenwerkingen zijn daar onderdeel van: eerder werkte bol.com samen met designers Claes Iversen en Bas Kosters.
Het modeadvies van ‘mode-influencer’ Nooteboom komt terecht op een aparte pagina op het platform van bol.com. Hier worden geselecteerde kledingstukken en accessoires aangeprezen. Ook is extra productinformatie toegevoegd aan sommige items, waar wordt uitgelegd hoe de kledingstukken het beste kunnen worden gecombineerd en worden andere producten aangeprezen.
Lange tijd waagde 's lands grootste webshop zich niet aan de kledingcategorie. Begin 2020 kwam het er dan toch van.
Reacties 0