1,8% omzetgroei voor supers

Nederlandse supermarkten hebben in het eerste kwartaal van dit jaar een 1,8 procent hogere omzet geboekt dan in 2005. De omzet kwam uit op 6,54 miljard euro. Dat blijkt uit cijfers van onderzoeksbureau GfK. De stijging is voor een groot deel te danken aan de toegenomen waarde van de gemiddelde kassabon. Was die eerst 19,38 euro, afgelopen kwartaal kwam deze uit op 19,55 euro. In het laatste kwartaal van vorig jaar was de omzet ook al toegenomen, met 1,5 procent.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!