Hier waan je je in een sciencefictionfilm

Gentle Monster heeft weer een absurde ervaring in de nieuwste flagshipstore in de VS gecreëerd. In Los Angeles heeft het brillenmerk het thema ‘de evolutie’ neergezet, met de transformatie van een plant centraal. Of mechanische arm en een virtuele vuurbal – het is maar net hoe je ernaar kijkt. 

Futuristische creaties die op z’n minst de wenkbrauwen doen optrekken: Gentle Monster staat erom bekend. En ook in de nieuwste Amerikaanse winkel doen de absurdistische creaties niet onder voor een scène uit een sciencefictionfilm uit Hollywood. In contrast met de mechanische vuurbal annex bloem, het middelpunt van de winkel, bevindt zich bijvoorbeeld ook een abstract wezen, dat is gemaakt van houten materialen. 

 

Deze creatieve uitspattingen daargelaten, is de winkel traditiegetrouw opgetrokken uit grijze betonkleuren. Spiegels en gladde metalen...

Gentle Monster heeft weer een absurde ervaring in de nieuwste flagshipstore in de VS gecreëerd. In Los Angeles heeft het brillenmerk het thema ‘de evolutie’ neergezet, met de transformatie van een plant centraal. Of mechanische arm en een virtuele vuurbal – het is maar net hoe je ernaar kijkt. 

Futuristische creaties die op z’n minst de wenkbrauwen doen optrekken: Gentle Monster staat erom bekend. En ook in de nieuwste Amerikaanse winkel doen de absurdistische creaties niet onder voor een scène uit een sciencefictionfilm uit Hollywood. In contrast met de mechanische vuurbal annex bloem, het middelpunt van de winkel, bevindt zich bijvoorbeeld ook een abstract wezen, dat is gemaakt van houten materialen. 

 

Deze creatieve uitspattingen daargelaten, is de winkel traditiegetrouw opgetrokken uit grijze betonkleuren. Spiegels en gladde metalen oppervlaktes zorgen voor een clean gevoel. En vanzelfsprekend mag de helderblauwe kleur niet ontbreken  - in deze winkel in de vorm van een groot tapijt tussen de donkere kleuren. 

De vernieuwde vestiging van Gentle Monster past helemaal in de absurdistische signatuur van de brillenketen. Bekijk bijvoortbeeld deze winkel in Silicon Valley, of deze brandstore in Zuid-Korea, waar twaalf levensgrote, natuurgetrouwe personages je opwachten.

Laat je mailadres achter en lees dit artikel direct verder.
Ook ontvang je de gratis nieuwsbrieven van RetailTrends.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!