Hier waan je je in een sciencefictionfilm

Hier waan je je in een sciencefictionfilm

Gentle Monster heeft weer een absurde ervaring in de nieuwste flagshipstore in de VS gecreëerd. In Los Angeles heeft het brillenmerk het thema ‘de evolutie’ neergezet, met de transformatie van een plant centraal. Of mechanische arm en een virtuele vuurbal – het is maar net hoe je ernaar kijkt. 

Futuristische creaties die op z’n minst de wenkbrauwen doen optrekken: Gentle Monster staat erom bekend. En ook in de nieuwste Amerikaanse winkel doen de absurdistische creaties niet onder voor een scène uit een sciencefictionfilm uit Hollywood. In contrast met de mechanische vuurbal annex bloem, het middelpunt van de winkel, bevindt zich bijvoorbeeld ook een abstract wezen, dat is gemaakt van houten materialen. 

 

Gentle Monster heeft weer een absurde ervaring in de nieuwste flagshipstore in de VS gecreëerd. In Los Angeles heeft het brillenmerk het thema ‘de evolutie’ neergezet, met de transformatie van een plant centraal. Of mechanische arm en een virtuele vuurbal – het is maar net hoe je ernaar kijkt. 

Futuristische creaties die op z’n minst de wenkbrauwen doen optrekken: Gentle Monster staat erom bekend. En ook in de nieuwste Amerikaanse winkel doen de absurdistische creaties niet onder voor een scène uit een sciencefictionfilm uit Hollywood. In contrast met de mechanische vuurbal annex bloem, het middelpunt van de winkel, bevindt zich bijvoorbeeld ook een abstract wezen, dat is gemaakt van houten materialen. 

 

Deze creatieve uitspattingen daargelaten, is de winkel traditiegetrouw opgetrokken uit grijze betonkleuren. Spiegels en gladde metalen oppervlaktes zorgen voor een clean gevoel. En vanzelfsprekend mag de helderblauwe kleur niet ontbreken  - in deze winkel in de vorm van een groot tapijt tussen de donkere kleuren. 

De vernieuwde vestiging van Gentle Monster past helemaal in de absurdistische signatuur van de brillenketen. Bekijk bijvoortbeeld deze winkel in Silicon Valley, of deze brandstore in Zuid-Korea, waar twaalf levensgrote, natuurgetrouwe personages je opwachten.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!