Forever 21 zet weer vol in op nieuwe winkels

Forever 21 zet weer vol in op nieuwe winkels

Forever 21 opent weer volop nieuwe winkels als onderdeel van de groeistrategie. Dat zegt chief communications officer Natasha Fishman van moederbedrijf Authentic Brands tegen RetailTrends.

De focus voor nieuwe winkels ligt momenteel in de Golfregio. “Daar openen we ongeveer een winkel per maand”, zegt Fishman. Ook in Europa kijkt Forever 21 volgens haar naar nieuwe openingen. “Winkels zijn absoluut een onderdeel van onze wereldwijde groeistrategie."

Concrete plannen voor Nederland kan ze niet delen. Forever 21 had voorheen vestigingen in Amsterdam en Rotterdam, maar is nu niet meer in ons land te vinden.

Forever 21 werd in 2020 door Authentic Brands overgenomen na een faillissement. Onder consumenten bleek het merk volgens Fishman nog springlevend. “Het businessmodel was beschadigd, maar er is nog steeds een actieve fanbase.” Zo heeft Forever 21 bijna 35 miljoen volgers op social media. “Voor een modemerk! Dat is crazy. Dat zegt wel iets.”

Natasha Fishman sprak tijdens The Retail Summit in Dubai uitgebreid met RetailTrends over de revival van Forever 21 en ook die van sportmerk Reebok. Lees hier het hele verhaal.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!