Elke maand duikt RetailTrends de boeken in: welke moet elke retailer gelezen hebben? En wat zijn de lievelingsboeken van ceo's en ondernemers? Deze keer het favoriete boek van Tomo-founder Marjan Haselhoff.
Het favoriete boek van…
Marjan Haselhoff, founder Tomo.
“De keuze gaat over een dame die als jong meisje de horror in de concentratiekampen heeft overleefd (vraag niet hoe). En vandaaruit de kracht heeft gevonden om toch iets van haar te leven te maken en te zien dat je altijd een ‘keuze’ hebt in hoe je reageert op situaties die je hebt meegemaakt. Door haar inzichten is ze psycholoog geworden en met haar boek wereldberoemd. Een aangrijpend en inspirerend verhaal over het kiezen van vrijheid."
De keuze – Edith Eva Eger
€21,99
Elke maand duikt RetailTrends de boeken in: welke moet elke retailer gelezen hebben? En wat zijn de lievelingsboeken van ceo's en ondernemers? Deze keer het favoriete boek van Tomo-founder Marjan Haselhoff.
Het favoriete boek van…
Marjan Haselhoff, founder Tomo.
“De keuze gaat over een dame die als jong meisje de horror in de concentratiekampen heeft overleefd (vraag niet hoe). En vandaaruit de kracht heeft gevonden om toch iets van haar te leven te maken en te zien dat je altijd een ‘keuze’ hebt in hoe je reageert op situaties die je hebt meegemaakt. Door haar inzichten is ze psycholoog geworden en met haar boek wereldberoemd. Een aangrijpend en inspirerend verhaal over het kiezen van vrijheid."
De keuze – Edith Eva Eger
€21,99
Boekentips
1. Kroon je medewerkers en je klant wordt koning
Een praktische vorm van leiderschap die je in iedere winkel kunt toepassen staat centraal in dit boek. De auteur legt uit waarom vertrouwen de sleutel tot succes is en laat zien hoe je dit kunt vertalen naar de winkel en de werkvloer.
Maria Boelens Zweep
€27,99
2. Afstandsverkopen
Dit boek bevat drie delen die e-commerce aan consumenten in België toelicht. Aan de hand van voorbeelden en een visuele benadering wordt de materie uitgelegd, waardoor de lezer beter inzicht verwerft in complexe zaken als btw-regeling, de IOSS-regeling en het OSS-stelsel.
Stefan Ruysschaert
€29
3. Basisboek contentmarketing en community building
Consumenten bepalen zelf welke content zij wanneer tot zich nemen en bij welke community’s zich aansluiten. Dit is het model voor contentmarketing en communitybuilding op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Het model beschrijft in acht stappen hoe je van analyse en strategie tot uitwerking komt.
Irma Machielse
€39,95
4. Toolkit voor agile leiders
Je voelt je verantwoordelijk voor jouw agile teams. Je wilt dat de teams groeien en sneller kunnen reageren op de veranderingen in de markt. De auteur geeft praktische tools waarmee agile teams beter worden.
Peter Koning
€34,50