Hausse aan onlinebestellingen verrast PostNL

Hausse aan onlinebestellingen verrast PostNL

De huidige hausse aan onlinebestellingen verrast PostNL. Het postbedrijf kampt daardoor met vertragingen bij het bezorgen en retourneren van pakketten, meldt een woordvoerder aan NU.nl.

"Het is traditioneel een drukke periode wanneer het vakantiegeld wordt gestort", vertelt de woordvoerder. "We stemmen dan ook vooraf met de webwinkels af wat ze verwachten aan bestellingen. Maar dat blijkt dit jaar veel meer te zijn dan verwacht."

Volgens de woordvoerder leidt het mooie weer ook tot extra bestellingen. "Mensen bestellen kleding en dingen voor in de tuin, zoals zwembadjes."

PostNL heeft maatregelen genomen om de achterstand in te lopen. Zo heeft bezorging voorrang op retouren. Ook maken PostNL-wagens extra ritten, bijvoorbeeld in de nacht.

Reacties 1


Christel Van oerle 8 jun, 01:59

Vind het ontzettend lang duren voordat je pakketje er is
Als je het al krijgt
Post.nl is al 1 pakketje kwijt van me
Het andere is al 2 weken onderweg

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!