RetailRookie Karma Kebab haalt 2 miljoen euro op

RetailRookie Karma Kebab haalt 2 miljoen euro op

Karma Kebab heeft 2 miljoen euro aan nieuw kapitaal opgehaald. De aanbieder van plantaardige kebab wil meer restaurants openen.

Karma Kebab staat met foodtrucks op festivals in binnen- en buitenland. Sinds juni vorig jaar heeft het merk een restaurant in Utrecht. Begin dit jaar kwam er een pop-up in Amsterdam bij. 

Karma Kebab wil meer van deze zogeheten 'festival food bars', waar ook optredens en andere activiteiten zijn. Het merk kijkt naar locaties van zo'n 300 vierkante meter. Na de zomer opent een nieuwe locatie in Amsterdam, begin volgend jaar komt er een vestiging in Rotterdam. Eind 2028 zou de teller op minimaal 25 moeten staan.

Het geld is afkomstig van Brave New Food, Phase2.earth en Capital Blue Partners. De eerste twee investeerden in 2020 en 2021 ook al in het bedrijf. 

Karma Kebab eindigde vorig jaar als tweede bij de RetailRookie-verkiezing van RetailTrends. Denticien, een winkelformule voor kunstgebitten, kreeg net iets meer stemmen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!