Infographic: Breng je merk naar de metaverse in 5 stappen

Infographic: Breng je merk naar de metaverse in 5 stappen

Retailmerken als Hugo Boss, Gucci, Vans en H&M verkennen de kansen van de metaverse al enige tijd. Het metaversum biedt veel kansen op het gebied van customer-engagement en marketing, maar ook qua omzet. Zo was de digitale divisie van Nike al binnen een halfjaar goed voor 26 procent van de totale inkomsten van het sportmerk.

Deze infographic laat in vijf stappen zien hoe je een merk naar de virtuele wereld kunt brengen en wat nodig is voor een vlotte start. 

Retailmerken als Hugo Boss, Gucci, Vans en H&M verkennen de kansen van de metaverse al enige tijd. Het metaversum biedt veel kansen op het gebied van customer-engagement en marketing, maar ook qua omzet. Zo was de digitale divisie van Nike al binnen een halfjaar goed voor 26 procent van de totale inkomsten van het sportmerk.

Deze infographic laat in vijf stappen zien hoe je een merk naar de virtuele wereld kunt brengen en wat nodig is voor een vlotte start. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!