Picnic wordt ‘volwaardige drogisterij’ in Duitsland

Picnic wordt ‘volwaardige drogisterij’ in Duitsland

Picnic breidt zijn assortiment in Duitsland de komende maand uit met honderden drogisterijartikelen.

Picnic breidt zijn assortiment in Duitsland de komende maanden uit met honderden drogisterijartikelen. “We bouwen Picnic uit tot een volwaardige drogisterijaanbieder”, zegt medeoprichter Joris Beckers tegen Lebensmittelzeitung.

Picnic maakt voor zijn assortimentsuitbreiding gebruik van de samenwerking met Edeka, de grootste supermarktketen in Duitsland en aandeelhouder in Picnic. “We vallen dm en Rossmann aan”, zegt Beckers. Dat zijn de twee grootste drogisterijformules in Duitsland met respectievelijk 350 en 70 miljoen euro online omzet. Volgens Beckers passen drogisterijproducten goed bij de doelgroep van gezinnen van Picnic.

Picnic voegt wekelijks honderden nieuwe artikelen toe. Eind van het jaar moet de volwaardige drogisterij een feit zijn.
 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!