Albert Heijn zet volgende stap in retail media

Albert Heijn zet volgende stap in retail media

AH Retail Media Services, de retail media-tak van Albert Heijn, breidt het zelfserviceplatform uit. De supermarktketen maakt het zijn adverteers zo gemakkelijker.

De adverteerders kunnen op deze manier sneller eigen banners live zetten op de website van Albert Heijn en in de app van de supermarktketen. Ook krijgen ze sneller overzichten van prestaties van hun reclames en kunnen ze hun eigen campagnes beter optimaliseren.

Albert Heijn startte al in 2015 met retail media. Het zelfserviceplatform bestaat inmiddels 2 jaar. In de winkels van de keten staan inmiddels 3.000 schermen, bedoeld voor retail media services.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!