Asos opent voor het eerst fysieke winkel

Asos opent voor het eerst fysieke winkel

Asos heeft voor het eerst een pop-up store geopend in een fysieke winkel. De winkel met 4 verdiepingen werd geopend ter gelegenheid van het Black Friday-weekend.

De Britse online moderetailer presenteert in de pop-up onder de naam ‘Asos In Real Life’ een mix van de herfst- en wintercollectie. Zo zijn de eigen merken Asos Design en Ason Edition er te vinden, maar ook Topshop, Nike, The North Face en New Balance. 

Daarnaast kunnen klanten in de winkel kledingstukken bekijken op digitale avatars en schoonheidsproducten digitaal testen in de winkel. Hiervoor werkt de retailer samen met Snapchat. Ook is er livemuziek en zijn er beauty masterclasses te volgen. 

“We willen contact maken met onze klanten, hen enthousiasmeren en betrekken via meerdere contactpunten”, zei Dan Elton, senior customer director bij Asos, eerder over de pop-up store tegen Drapers. De pop-up store is geopend van 23 tot en met 26 november in Rathbone Place, Londen.

Asos raakte in 2022 in financiële nood. Met een nieuwe geldschieter gloort er wellicht hoop. Lees hier over het tweede leven van Asos. Nog geen member? Check hier de opties
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!