Infographic: In 9 stappen naar een retail medianetwerk

Infographic: In 9 stappen naar een retail medianetwerk

Retail media biedt veel kansen, maar hoe pak je het goed aan? Deze infographic zet de stappen op een rij die nodig zijn om een sterk retail medianetwerk op te zetten. 

Retailers met een hoge dagelijkse traffic – zoals een supermarkt – zien retail media als een lucratieve nieuwe poot onder hun verdienmodel. Elke dag bezoeken miljoenen mensen een van de (online) supermarkten in ons land en leveranciers betalen graag om zichzelf in de kijker te spelen bij die mensen die al in de shoppingflow zitten. Ze azen daarnaast op de klantkennis van retailers. 

Die combinatie maakt dat retailers de komende jaren flink meer verdienen aan retail media, voorzien meerdere marktkenners. In ons land verkennen onder andere HEMA, Spar, Plus en Albert Heijn het terrein van retail media. Deze infographic van Gable zet de stappen op een rij die nodig zijn om een sterk retail medianetwerk op te zetten. 



 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!