Albert Heijn lanceert aparte koopjeswebshop
Gepubliceerd op 26 april 2024 om 11:40
Albert Heijn komt met de 'voordeelshop', een aparte koopjeswebshop. De website gaat bestaan naast de normale e-commercetak van de supermarkt, en wordt volgende week gelanceerd.
Op de nieuwe koopjeswebshop zet Albert Heijn in op het aanbieden van uitjes en producten uit het non-foodassortiment. De supermarktketen gaat zijn assortiment per seizoen aanpassen. Zo zijn er tuinartikelen in de lente te vinden, koffers en tassen in de zomer en fleecedekens in de herfst.
Non-foodproducten van merken als Hartman, KitchenAid en Gardena zullen op de webshop te vinden zijn. Men kan er, net als via de andere kanalen van Albert Heijn, ook AirMiles inwisselen.
“We zien dat klanten onze aanbiedingen op non-food, restaurants, uitjes en tickets altijd erg waarderen", verklaart Constantijn Ninck Blok, directeur merchandising en formats.