Pieter Pot bundelt krachten met No Waste Army

Pieter Pot bundelt krachten met No Waste Army

Eerder al werkte de verpakkingsvrije supermarkt samen met New Optimist en Boerschappen.

Pieter Pot is opnieuw een samenwerking aangegaan met een Nederlandse 'impactmaker'. De verpakkingsvrije supermarkt gaat producten van No Waste Army op de markt te brengen.

Klanten kunnen tijdens een pilot producten toevoegen aan hun onlinebestelling. Het gaat vooralsnog alleen om zoete aardappelchips die zijn gemaakt van productoverschotten. Op korte termijn volgen meer producten, aldus de Nederlandse bedrijven.

Pieter Pot zegt wekelijks nieuwe samenwerkingen aan te kondigen met een 'impactmaker'. Zo startte het eerder al een samenwerking met New Optimist en met Boerschappen. Het tijdelijke experiment met laatstgenoemde maaltijdboxaanbieder is naar eigen zeggen goed in de smaak gevallen bij klanten, en krijgt een vervolg. 

Pieter Pot ging in december vorig jaar failliet. Het bedrijf kon een doorstart maken nadat er via een crowdfundingscampagne 1,3 miljoen euro was opgehaald.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!