'Crisp is in Nederland winstgevend'

'Crisp is in Nederland winstgevend'

 Dat zei medeoprichter en ceo Tom Peeters tijdens RetailTrends Live in Amsterdam.

Onlinesupermarkt Crisp is sinds juni dit jaar in Nederland winstgevend. Dat zei medeoprichter en ceo Tom Peeters tijdens RetailTrends Live in Amsterdam.

In januari dit jaar bleek dat Crisp in 2022 het verlies zag oplopen van 15 miljoen tot 50 miljoen euro. Toen sprak het bedrijf al de verwachting uit dat het nog 'voor de zomer van 2024' winstgevend zal zijn. 

In België maakt Crisp begin volgend jaar winst, zei Peeters tijdens het event van RetailTrends in DeLaMar. Hij wees erop dat de onlinesupermarkt daar 3 jaar later is gestart. "We liggen op koers."

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!