Studio Anneloes lanceert waarderingsprogramma voor members

Studio Anneloes lanceert waarderingsprogramma voor members

Damesmodemerk Studio Anneloes heeft de Studio Anneloes Member Club gelanceerd waarmee consumenten punten kunnen sparen voor privileges.

Consumenten ontvangen de zogenoemde Studio Points bij iedere aankoop via de website of in de app. Voor elke euro krijgen leden één Studio Point. Ook kunnen ze punten sparen door bepaalde acties te voltooien.

De Studio Anneloes Member Club bestaat uit drie levels. Members starten in level 1: Ambitious. Vanaf 1.500 punten gaan ze door naar het 2e level, Confident. Vanaf 5.000 punten komen ze in level 3: Leading. Hoe hoger het level, hoe exclusiever de privileges worden, variërend van een verjaardagscadeau en persoonlijk online stylingadvies tot toegang tot exclusieve events. Leading members worden gezien als ambassadeur van het modemerk. Als meest loyale klanten krijgen zij bovenop de privileges uit level 1 en 2 toegang tot de meest exclusieve extra’s.

Member worden is gratis. Consumenten die al een account bij de moderetailer hebben, zijn automatisch lid en krijgen direct 100 Studio Points.

Studio Anneloes lanceerde begin dit jaar een eigen shopping app. Hiermee hebben consumenten onder meer eerder toegang tot nieuwe collecties, voordat ze beschikbaar komen in de webshop. Dankzij de app is het voor het modemerk nu mogelijk om een waarderingsprogramma voor haar klanten te lanceren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!