Albert Heijn gaat eigen keukenapparatuur verkopen

Albert Heijn gaat eigen keukenapparatuur verkopen

Albert Heijn begint vanaf 14 oktober met de verkoop van eigen keukenapparaten onder de merknaam Blue Home. Het assortiment bestaat uit een broodrooster, blender, staafmixer, waterkoker en AirFryer.

De keukenapparaten van Blue Home zijn zowel in de winkel als online te koop. “We kijken elke dag naar nieuwe manieren om het voor klanten makkelijker te maken lekkere en gezonde maaltijden te bereiden", zo verklaart Constantijn Ninck Blok, directeur merchandising & formats bij Albert Heijn. "We zien dat klanten ons non-food assortiment waarderen en de producten van Blue Home voelen als een logische aanvulling hierop."

Albert Heijn zet met deze nieuwe lijn weer een nieuwe stap in het non-food assortiment. De supermarktketen lanceerde in het voorjaar nog de Albert Heijn Voordeelshop. Op de koopjeswebshop biedt de supermarktketen uitjes en non-foodproducten aan. Retail- en foodexpert en oud-directielid van Albert Heijn noemde de stap van de marktleider er 1 met weinig risico en vooral voordelen.

 

 

 

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!