Albert Heijn begint vanaf 14 oktober met de verkoop van eigen keukenapparaten onder de merknaam Blue Home. Het assortiment bestaat uit een broodrooster, blender, staafmixer, waterkoker en AirFryer.
De keukenapparaten van Blue Home zijn zowel in de winkel als online te koop. “We kijken elke dag naar nieuwe manieren om het voor klanten makkelijker te maken lekkere en gezonde maaltijden te bereiden", zo verklaart Constantijn Ninck Blok, directeur merchandising & formats bij Albert Heijn. "We zien dat klanten ons non-food assortiment waarderen en de producten van Blue Home voelen als een logische aanvulling hierop."
Albert Heijn zet met deze nieuwe lijn weer een nieuwe stap in het non-food assortiment. De supermarktketen lanceerde in het voorjaar nog de Albert Heijn Voordeelshop. Op de koopjeswebshop biedt de supermarktketen uitjes en non-foodproducten aan. Retail- en foodexpert en oud-directielid van Albert Heijn noemde de stap van de marktleider er 1 met weinig risico en vooral voordelen.
Reacties 0