Jumbo heeft haar volledig vernieuwde foodmarkt in Breda geopend. Met de opening lanceerde de supermarktketen ook een aantal nieuwe versconcepten.
Een van de nieuwe concepten is Green Grill, dat klanten moet stimuleren om meer groenten te eten. Van groenten die op de Green Grill bereid zijn, worden direct soepen en sauzen of volwaardige groentegerechten gemaakt. De slagerij is omgedoopt tot Chefs & Slagers. Hier worden nieuwe producten aangeboden die chefs ter plekke bereiden, zoals burgers en gehaktballen volgens speciaal recept.
“In deze foodmarkt komt alles samen; nieuwe versconcepten, ons aanbod dat vers gekookt, gegrild en bereid wordt en nieuwe producten waaronder assortiment van het nieuwe foodmerk Jumbo’s”, zegt ceo Ton van Veen. “Wat we in deze foodmarkt aan foodbeleving aanbieden, is niet alleen een proeftuin voor klanten maar ook voor onszelf. En het is van groot belang bij verdere ontwikkeling en innovatie van onze supermarktformule.”
Bij succes worden de nieuwe versconcepten uitgerold naar andere foodmarkten en een groot deel van de andere Jumbo-winkels in Nederland en België.
Nieuwe look
Naast de introductie van de nieuwe concepten heeft de Foodmarkt ook een nieuwe look gekregen, gecombineerd met een aangepast assortiment. Zo staat er bij de ingang een kiosk, waar wekelijks nieuwe seizoensgebonden producten aangeboden. Verder zijn de versafdelingen uitgebreid, is de groente- en fruitafdeling vernieuwd met onder meer een aanbod verse maaltijdpakketten en is het assortiment verse en gezonde producten uitgebreid. Ook het serviceplein is aangepast, zodat klanten nog sneller kunnen afrekenen en zijn de openingstijden verruimd.
De Foodmarkt in Breda is de eerste die Jumbo opende, in 2013. Daarna volgde er nog 11, waaronder de meest recente opening in Scheveningen. In België opende eerder dit jaar in Gent de eerste foodmarkt over de grens.
Reacties 0