Victoria’s Secret duikt na een goed tweede kwartaal weer in het rood. Het ondermodemerk noteert in het derde kwartaal een nettoverlies van 51,74 miljoen euro.
De ruim 50 miljoen euro in het rood staat in schril contrast met de 32 miljoen euro nettowinst van het tweede kwartaal. Ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar zijn de cijfers wel positief. Toen bleef er onder aan de streep een verlies over van een kleine 68 miljoen euro.
De omzet van de retailer nam licht toe ten opzichte van het derde kwartaal van vorig jaar: van 1,2 miljard euro naar 1,27 miljard euro.
Victoria’s Secret stelde afgelopen zomer een nieuwe ceo aan. Hillary Super volgde Martin Waters op, die de positie sinds 2021 bekleedde. In Nederland zet Victoria’s Secret vooral in op reislocaties. Dit jaar opende het bedrijf 2 nieuwe winkels op stations: Utrecht Centraal en Rotterdam Centraal. Victoria's Secret zit ook nog op 2 andere plekken in Nederland, eveneens hightrafficlocaties. Het gaat om Amsterdam Centraal en Schiphol.
Reacties 0