A Fish named Fred steekt de plas over en heeft zijn eerste brandstore in Londen geopend. De winkel bevindt zich in Brent Cross, een overdekte mall in het noordwesten van de stad.
Het mannenmodemerk was al via 90 multibrandretailers actief in het Verenigd Koninkrijk. “1 van deze retailers is zo succesvol dat hij dat wil uitbreiden naar een compleet winkelconcept. Dus daar liggen zeker kansen”, zei oprichter Rob Schalker eerder tegen RetailTrends.
Tekst loopt door onder het beeld
Via een franchisemodel opende A Fish named Fred eerder al 2 winkels in Bulgarije. In Nederland beschikt de retailer momenteel over 5 winkels, waarvan de laatste 2 afgelopen jaar openden.
A Fish named Fred werd in 2011 opgericht. Schalker ziet...
A Fish named Fred steekt de plas over en heeft zijn eerste brandstore in Londen geopend. De winkel bevindt zich in Brent Cross, een overdekte mall in het noordwesten van de stad.
Het mannenmodemerk was al via 90 multibrandretailers actief in het Verenigd Koninkrijk. “1 van deze retailers is zo succesvol dat hij dat wil uitbreiden naar een compleet winkelconcept. Dus daar liggen zeker kansen”, zei oprichter Rob Schalker eerder tegen RetailTrends.
Tekst loopt door onder het beeld
Via een franchisemodel opende A Fish named Fred eerder al 2 winkels in Bulgarije. In Nederland beschikt de retailer momenteel over 5 winkels, waarvan de laatste 2 afgelopen jaar openden.
A Fish named Fred werd in 2011 opgericht. Schalker ziet ruimte voor 20 winkels in ons land. Naast de grote steden denkt het bedrijf aan winkels in toeristische, kleine gebieden, zoals Volendam.
Tekst loopt door onder het beeld
Storytelling en branding zijn belangrijke elementen voor het mannenmodemerk. Het gros van de modemerken kijkt volgens Schalker alleen naar elkaar. Het gevolg: er ontstaat blending in plaats van branding. In deze RetailTrends-podcast gaat de oprichter dieper in op zijn visie en groeiplannen.