Op 28 juni vindt in het WTC in Rotterdam het congres ‘Verleiding op de winkelvloer’ plaats. Niet zonder reden: in de strijd om de gunst van de consument speelt de winkelvloer een belangrijke rol. De consument neemt in zes seconden de beslissing om iets te kopen. Daarom is het de taak van de retailer om de consument in die korte tijd op de winkelvloer tot aankopen te verleiden en het Instore Marketing budget optimaal te benutten.
De topsprekers Rodney Fitch en Manuela Sacco van Paco Underhill’s Envirosell delen tijdens dit congres hun onderzoeksresultaten en ervaringen over winkelbeleving en shoppergedrag. Ook zijn er praktijkcases van Primera, De Bijenkorf, ABN Amro en Coca-Cola. Op 29 mei zijn er vervolgens aanvullende workshops, over onder meer narrowcasting en het meten van effecten van Instore Marketing.
‘Verleiding op de winkelvloer’ wordt georganiseerd door Euroforum. Meer informatie op RetailAgenda.nl.
Verleiding op de winkelvloer
Gepubliceerd op 23 mei 2006 om 00:00
Reacties 0