Albert Heijn betaalt eerste schadeclaim in blauwebessenzaak

Albert Heijn betaalt eerste schadeclaim in blauwebessenzaak

Albert Heijn heeft de eerste schadeclaim omtrent de ziekmakende diepvries blauwe bessen betaald. Het gaat om een vrouw uit Barendrecht, meldt het AD.

Het slachtoffer krijgt haar eigen risico vergoed, nadat ze dit is kwijtgeraakt. Of ook de andere slachtoffers worden gecompenseerd, is nog niet duidelijk. Het RIVM houdt rekening met honderden mensen die besmet zijn.

Albert Heijn zelf schat dat minstens 120.000 klanten de bessen hebben gekocht, hoewel die natuurlijk bij lange na niet allemaal besmet zijn. Tot nu toe hebben meer dan 2.000 klanten contact opgenomen met de supermarktketen. Albert Heijn kreeg 2 weken geleden de eerste schadeclaim binnen.

Een woordvoerster van Albert Hein laat tegenover de krant weten dat 'elke (kosten)claim persoonlijk wordt behandeld'.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!