Ook management verder op de schop bij ‘turnaroundplan’ Burberry

Ook management verder op de schop bij ‘turnaroundplan’ Burberry

Directeur digitale e-commerce Suzanne Egleton vertrekt bij Burberry. Het is nog niet bekend wie haar zal opvolgen, aldus Drapers.

Egleton werkte bijna 3 jaar voor het Britse luxemerk. Haar vertrek sluit aan bij de veranderingen die het bedrijf momenteel doorvoert.
Sinds de aankondiging van het turnaroundplan eind vorig jaar heeft Burberry al meerdere directiewisselingen doorgevoerd.

Ceo Joshua Schulman werd afgelopen zomer aangetrokken om het luxemerk weer op de rit te krijgen. Naast aanzienlijke kostenbesparingen heeft het bedrijf ook ingegrepen in het personeelsbestand. Schulman verving sinds zijn aantreden al de cmo en de cio. Daar komt nu dus ook de directeur e-commerce bij.

Tijdens NRF’s Retail Big Show in New York vertelde de ceo op het podium hoe hij de reorganisatie leidt en wat er allemaal nog beter kan. Ook gaf hij een inkijkje hoe het 'turnaroundplan' vordert. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!