Marketingdirecteur Kim Hiemstra is vertrokken bij het Nederlandse tandenborstelmerk Boombrush. Ze is sinds deze week e-commerce marketeer bij de ANWB.
Hiemstra was bijna sinds het begin betrokken bij Boombrush, dat in 2019 is opgericht. Ze deed samen met (de inmiddels vertrokken) oprichter Elias van der Linden mee aan het tv-programma Dragon's Den, waar het ondanks interesse van investeerders niet tot een deal kwam. Boombrush ging in zee met ondernemer Thomas Rietrae, die er samen met anderen 2 miljoen euro in stak.
Hiemstra's vertrek heeft niets te maken met een rechtszaak die Philips tegen Boombrush heeft aangespannen, zegt ze tegen Quote. Philips beschuldigt Boombrush ervan dat het zijn elektrische Sonicare-borstel heeft nagemaakt.
Op LinkedIn schrijft ze: "Deze reis heeft me enorm veel geleerd en laten groeien en ik had het voor geen goud willen missen, maar nu is het tijd voor iets nieuws." Hiemstra heeft haar aandelen van Boombrush verkocht.
Reacties 0