Rituals introduceert Mind Oasis voor thuis

Rituals introduceert Mind Oasis voor thuis

Met Mind Oasis At Home wil het Nederlandse beautymerk inspelen op de behoefte van mensen om te ontsnappen aan de drukte van alledag.

Rituals brengt zijn ontspanningsconcept Mind Oasis naar de woonkamer. Met Mind Oasis At Home wil het Nederlandse beautymerk inspelen op de behoefte van mensen om te ontsnappen aan de drukte van alledag.

Het product is een naar eigen zeggen wetenschappelijk onderbouwde multisensorische ervaring waarmee gebruikers in een half uur volledig kunnen ontspannen. De thuisoplossing combineert meer dan 14.000 zogenaamde soundscapes met haptische vibraties, die via een app zijn in te stellen. De sessies zijn afgestemd op verschillende behoeften, zoals slapen, ontspannen, opladen of focussen.

Voor consumenten die thuis meer ruimte hebben, is er ook een zogenaamd 'zero gravity'-frame beschikbaar dat de ontspanning zou moeten versnellen. Mensen die het product eerst willen ervaren, kunnen dat doen bij een van de Mind Oasis-locaties en in geselecteerde Europese premiumstores van het merk.

Mind Oasis startte in 2020 en groeide sindsdien uit tot een wereldwijd wellbeing-concept met 11 fysieke locaties en binnenkort nieuw te openen vestigingen Londen, Helsinki, Zürich en München. Ook is er sinds kort een plug-and-playmodel voor hotels, sportscholen, bedrijven en luchthavens. Deze schaalbare versie van het concept omvat onder meer hydro massagebedden en brain massage pods, ontworpen om fysieke en mentale ontspanning te bieden in drukke omgevingen.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 55.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacatureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ tot 66% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!