Gall & Gall vernieuwt assortiment en past winkels aan

Gall & Gall vernieuwt assortiment en past winkels aan

De slijterijketen wil zo beter inspelen op veranderende behoeften van de consument.

Gall & Gall vernieuwt het assortiment en richt de winkels anders in. De slijterijketen wil zo beter inspelen op veranderende behoeften van de consument.

Er worden zo'n 200 nieuwe wijnen toegevoegd. De nadruk ligt daarbij op biologisch, alcoholvrij en een laag alcoholpercentage. Ook kiest Gall & Gall vaker voor mousserend, rosé en wit in plaats van rood. Verder zijn er 30 nieuwe whisky's in het schap te vinden.

De circa 600 winkels krijgen een andere indeling, die ervoor moet zorgen dat klanten makkelijker de juiste fles vinden. Er komen 'vernieuwde smaakprofielen' met duidelijke Nederlandse termen. Ook brengt de slijterijketen speciale gidsen uit en verschijnt er een podcast.

De slijterijketen bestaat 141 jaar. De eerste winkel werd in 1884 geopend door Maria Gall aan de Ferdinand Bolstraat in Amsterdam. 
 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 55.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacatureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ tot 66% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!