Ilse koopt site Kieskeurig

Ilse Media is de nieuwe eigenaar van consumentenwebsite Kieskeurig.nl. Deze site, die dagelijks 120.000 bezoekers trekt, biedt prijsvergelijkingen voor producten en winkels. Vorig jaar boekte het een omzet van 2,25 miljoen euro.

Ilse Media wil een hoofdrol spelen in dienstverlening op internet voor consumenten. Algemeen directeur Paul Molenaar stelt dat de overname van Kieskeurig.nl prima in die strategie past. Hoeveel geld er met de overname is gemoeid, willen de partijen niet kwijt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!