Clear Channel werkt aan een nieuwe technologie voor narrowcasting, die minder plaats inneemt en minder stroom verbruikt. Vandaag in de vierde editie van de wekelijkse RetailTrends Media-nieuwsbrief. En verder – onder meer:
- “Colruyt heeft Nederland niet nodig”
- Coole masterclass met Carl Rohdes
- “Sanering onontbeerlijk bij BGN”
- A FAIR geeft modetalent podium
- WK-winst Italië dure grap Media Markt
Abonnees van de RetailNews- en RetailTech-nieuwsbrief ontvangen deze emailbrief vandaag voor de laatste keer op proef. Wilt u ook na deze periode op de hoogte worden gehouden, klik dan op de link 'Klik hier om uw profiel te wijzigen', onderaan uw RetailNews.nl- of RetailTech.nl-nieuwsbrief. Nog geen abonnee, maar wel de nieuwsbrief van RetailTrends Media blijven ontvangen? Klik hier.
Narrowcasting goedkoper gemaakt
Gepubliceerd op 17 juli 2006 om 00:00
Reacties 0