Adscreens maakt narrowcasting interactief

Het Rotterdamse bedrijf AdScreens lanceert modules die narrowcasting een interactief tintje geven. Zo verschijnt binnenkort bij de winkels van Vodafone een toepassing waarbij klanten kunnen gokken via hun telefoon.

Het gehele artikel vindt u op de website en in de wekelijkse nieuwsbrief van RetailTech.nl, die vandaag verschijnt. Abonneren kan gratis.

Andere blikvangers in de nieuwsbrief: - Schuitema schakelt vers in hogere versnelling
                                                             - HP maakt concurrent RFID 
                                                             - Cartesis plant financiën Delhaize
                                                             - Tesco lanceert self-checkout
                                                             - Spiegel tovert reclame op gezicht klant

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!