Klant beïnvloed door in-store media

Liefst 68 procent van de shoppers verandert zijn aankoopkeuze na het zien van een narrowcasting-boodschap bij het schap. Vandaag in de wekelijkse nieuwsbrief van RetailTrends Media. En verder – onder meer:

- RetailTrends 8: Special criminaliteit in retail
- De ‘Grump’ wil vooral jong blijven
- Duidelijkheid op de winkelvloer
- Pinbetaling rukt op
- Tesco dumpt JCDecaux
- Winnaars van morgen
- Fabulous Food Shops

Wilt u wekelijks gratis op de hoogte gehouden worden via RetailTrends Media? Klik dan hier. Aanmelden kan ook door op de link “Klik hier om uw profiel te wijzigen” te klikken, onderaan iedere nieuwsbrief van RetailNews.nl en RetailTech.nl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!