Burenactie DE en Super de Boer succesvol

Een actie van Douwe Egberts, waarbij het merk Nederlanders oproept om vaker koffie te drinken bij de buren, lijkt een groot succes. De actie, die afgelopen zomer van start ging, loopt nog tot 30 november. Inmiddels hebben zich echter al 370.000 mensen geregistreerd op Burendag.nl.

Voor de burenactie werkt DE samen met Super der Boer. De Laurus-formule verkocht inmiddels al zo’n 200.000 speciale burenmokken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!