Moederbedrijf Temu geeft 40 procent meer uit aan reclame
De omzet in het derde kwartaal groeide met 44 procent tot ruim 14,1 miljard dollar.
De omzet in het derde kwartaal groeide met 44 procent tot ruim 14,1 miljard dollar.
Mails en berichten die ogenschijnlijk namens bankdiensten worden verzonden, blijven de meest gebruikte vorm
RetailTrends Recap praat je binnen 2 minuten bij over het belangrijkste retailnieuws. Luister 'm hier.
Het Belgische Antwerpen heeft de primeur.
Vooral jongeren pakken hun voordeel, terwijl driekwart van de consumenten alvast sinterklaas- en kerstcadeaus inslaat.
De supermarkt komt in een momenteel gesloten Gamma-pand waar de bouwketen zelf, in compactere vorm, ook blijft zitten.
Waar de omzet vorig jaar nog rond de 750 miljoen euro lag, komt het bedrijf nu met de voorspelling dat dit in april 2025, het einde van het boekjaar, tussen de 420 en 450 miljoen euro zal liggen.
RetailTrends licht elke vrijdag een winnaar en een verliezer uit, gebaseerd op het nieuws van de afgelopen week. Deze keer: Carpetright en Monki.
Het van oorsprong schoenenmerk noemt zichzelf sinds 3 jaar fashionretailer.
Vooralsnog blijft de identiteit van Mooi Parfumerie en BeautyX intact, laat een woordvoerder aan RetailTrends weten.
De Nederlandse plantenstartup heeft over 5 jaar zijn service uitgerold over Europa. Dat zegt medeoprichter Tom van Ruitenbeek tegen RetailTrends.
Van winterse campagnes tot magische content. Dit zijn 6 pr-kansen die de feestdagen bieden.
Monki heeft nu 56 winkels in 15 landen, waarvan 7 in Nederland.
Roger Scheeren wordt na 6 jaar opgevolgd door Joost-Jan Kinds en oprichter Remy Sebas Rombouts doet een stapje terug.
De winkel in The Mall of the Netherlands is de eerste brandstore van het merk buiten Amsterdam.
Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!