Consument VS gaat voor assemblage-maaltijd

Steeds meer consumenten in de Verenigde Staten kiezen voor zogeheten 'assemblage'-maaltijden. De maaltijden zijn samengesteld uit producten van diverse A-merk fabrikanten als Uncle Ben's en Campbell Soup.

Consumenten gaan eens per maand naar speciale outlets voor maaltijdcomponenten om hun eigen maaltijd samen te stellen. Ze vinden shoppen zo efficienter, voordeliger en leuker dan gewoon boodschappen doen en goedkoper dan uit eten gaan. Miljoenen consumenten hebben de 300 fabrikanten ontdekt die hun maaltijdcomponenten verkopen via 854 speciale outlets verspreid over het land. Geschat wordt dat de omzet aan assemblage-maaltijden in 2006 rond de 270 miljoen dollar ligt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!