‘Pickwick T-pads beste introductie 2006’

Pickwick T-pads zijn volgens lezers van het vakblad Supermarkt de beste productintroductie van 2006. Dat vindt 67 procent van de ruim driehonderd lezers die meededen aan de SuperIntro-enquête. Dit meldt vakblad 'Supermarkt' in haar laatste nummer. Elk jaar reikt het vakblad in diverse productgroepen de SuperIntro-prijs uit.

De T-pads zijn door Douwe Egberts speciaal ontwikkeld voor het Philips Senseo-apparaat. Zo’n 1 miljoen huishoudens hebben de Pickwick T-pads al geprobeerd. ‘Pickwick T-pads is een van de weinige écht innovatieve producten die dit jaar zijn geïntroduceerd’, vindt Jan-Willem Grievink, directeur Foodservice Instituut Nederland. Grievink vreest dat het product snel nagemaakt zal worden. ‘Dit moet Douwe Egberts zien te voorkomen door te proberen er een ‘emotioneel patent’ op te zetten en zo de merkwaarde te behouden.’

De beste verpakking kwam volgens de lezers van Coca Cola Enterprises: de nieuwe pet-flessen. Enkele andere producten die ook in de prijzen zijn gevallen: Schwarzkopf en Henkel met Fa Asia Spa en Campina Holland Cheese met de Milner Xtra Slimm 10+.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!