1,9% wereldwijde verkooptoename SEAT

De Spaanse autofabrikant SEAT, onderdeel van de Volkswagen Groep, heeft in 2006 een wereldwijde verkooptoename van 1,9 procent behaald. Dit betekent voor het concern een totale verkoop van 430 duizend auto’s.

In 2006 werd de belangrijkste verkoopstijging geboekt in het Verenigd Koninkrijk (+ 15,5 procent tot bijna 33 duizend auto’s) en Portugal (ruim 12 duizend auto’s, een stijging van 10,3 procent). In Duitsland - na thuisland Spanje de belangrijkste markt voor SEAT wereldwijd - werd een verkooptoename van 2,5 procent gerealiseerd, met een totale verkoop van 51.367 auto’s.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!