Lidl en Aldi hebben beste laptopservice

De laptops van Lidl en Aldi, van respectievelijk Targa en Medion, scoren goed als het gaat om reparaties. Dat blijkt uit een peiling onder lezers van computerconsument.nl.

De supermarktketens scoren zo hoog omdat ze harde afspraken met hun leveranciers hebben gemaakt over de service. Kapotte apparaten worden over het algemeen snel naar de fabriek gestuurd. Bovendien geven Aldi en Lidl drie jaar garantie op verkochte laptops.

Na Lidl en Aldi volgt Asus op de derde plek, Toshiba, Dell en Apple vormen de middenmoot. De nummer laatst is Packard Bell.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!