‘Valentijnsdag is onzinnig en commercieel’

Valentijnsdag heeft nog niet bepaald het hart van de Nederlanders gestolen. Slechts 27 procent van de bevolking doet vandaag iets aan de dag, een flinke daling ten opzichte van 2006, toen nog 40 procent van de Nederlanders aangaf iets te doen aan Valentijn. Dat blijkt uit onderzoek van Q&A Research.

Belangrijkste oorzaak van de afname: veel mensen vinden de dag waarop geliefden elkaar extra aandacht schenken te commercieel. Eén op de drie respondenten noemt Valentijnsdag zelfs ‘onzin’.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!