‘Neckermann gaat ver in exploitatie klantbestand’

Webwinkel Neckermann stelt alle klantcontactkanalen open voor direct marketeers. "Het is voor het eerst dat een webwinkel zo ver gaat in het beschikbaar stellen van multichannelmogelijkheden binnen het klantbestand", stelt Thomas van Basten Batenburg van EDM Media, waar de thuiswinkelier na een pitch zijn direct marketingexploitatie heeft ondergebracht.

De thuiswinkelorganisatie heeft meer dan één miljoen klanten. Naast de traditionele mogelijkheden (direct marketing, 'endorsed' telemarketing en inserting) kunnen derde partijen nu ook kunnen adverteren in diverse catalogi van Neckermann.com, adverteren op de website en participeren in de e-mailnieuwsbrief.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!