Consument ergert zich aan lokkertjes

Consumenten ergeren zich aan goedkope aanbiedingen die in de winkel niet verkrijgbaar zijn. Dat blijkt uit de reacties bij het meldpunt oneerlijke handelspraktijken van de Consumentenbond.

In februari konden mensen aangeven wat zij als oneerlijke handelspraktijken beschouwen. Bijna zeshonderd mensen reageerden en die gaven in totaal 1500 zaken aan waar zij zich aan storen. De 'lokkertjes' staan met stip op één. Op de tweede plaats staan ‘gratis’ producten waar uiteindelijk toch voor moet worden betaald.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!